I ett skede när alla tankar virvlar runt som löv i en höstvind, känner jag ett behov av att låta en del ta form i ord. Vad kan vara bättre än att pränta ner dem på denna blogg, med hjälp av tangenterna. Min vardag, mina innersta tankar, mina ytliga funderingar kan, för en gångs skull, få ett utrymme alldeles för sig själva.

Hur många?

torsdag 24 november 2011

Min dotter!

Idag vill jag tillägna dagens blogg till min älskade dotter. Det är en härlig och underbar tjej som är omtänksam och otroligt snäll. Hon ställer upp och fixar för de sina och det är inte för inte som hon har så fina och go'a vänner. För henne har vänskap ingen åldersgräns och om det är killar eller tjejer spelar heller ingen roll. Hon är ärlig och uppriktig och står för det hon tycker även om det ibland kan skapa missförstånd. Aldrig nekar hon en utsträckt hand och alltid är hon beredd att sträcka ut sin egen. Hon är en stark tjej med fötterna på jorden och jag hoppas ingen ska få henne att ramla omkull. Om det skulle hända är vi många som står runt henne och tar emot.


Du vet väl om att Du är värdefull, att Du är viktig här och nu,
att Du är viktig för Din egen skull -för ingen annan är som Du!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar