I ett skede när alla tankar virvlar runt som löv i en höstvind, känner jag ett behov av att låta en del ta form i ord. Vad kan vara bättre än att pränta ner dem på denna blogg, med hjälp av tangenterna. Min vardag, mina innersta tankar, mina ytliga funderingar kan, för en gångs skull, få ett utrymme alldeles för sig själva.

Hur många?

måndag 28 november 2011

Glädjande besked!





Vi är några som gått i väntans tider på jobbet. Det har handlat om en kollega skulle få fortsätta hos oss eller inte. I dag kom det glädjande beskedet att hon blir hos oss. Jag är så himla glad för det är en toppentjej utöver att hon är en utmärkt pedagog och härlig arbetskamrat. Det känns så bra för hon är både en spark i ändan och en morot. Puss på dig Elin! Jag är så glad för din skull men mest för min och mina övriga arbetskamraters skull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar