I ett skede när alla tankar virvlar runt som löv i en höstvind, känner jag ett behov av att låta en del ta form i ord. Vad kan vara bättre än att pränta ner dem på denna blogg, med hjälp av tangenterna. Min vardag, mina innersta tankar, mina ytliga funderingar kan, för en gångs skull, få ett utrymme alldeles för sig själva.

Hur många?

tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag!

Min "Alla hjärtans dag" har guldkantats av små fina guldkorn. Hjärtan i massor på jobbet. Varma kramar från underbara ungar. Fika med Bästaste hos Mor & Far. Goa, hjärtliga hälsningar både här och där. Ett enkelt, ensamt hjärta i ett SMS, ack så värdefullt. Som grädde på dagens mos bjöd yngste sonen på middag. Tänk så fantastisk en vanlig tisdag i februari kan bli bara för att vi kallar den " Alla hjärtans dag".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar