I ett skede när alla tankar virvlar runt som löv i en höstvind, känner jag ett behov av att låta en del ta form i ord. Vad kan vara bättre än att pränta ner dem på denna blogg, med hjälp av tangenterna. Min vardag, mina innersta tankar, mina ytliga funderingar kan, för en gångs skull, få ett utrymme alldeles för sig själva.

Hur många?

onsdag 7 mars 2012

Nöjd!

Kan man vara annat än nöjd när det finns så många fina människor omkring en. Mitt jobb är det absolut bästaste, mina kollegor helt underbara, jag har vänner och släkt som finns när jag behöver, och och sist men mest av allt en familj och mor & far som jag älskar och som älskar mig. Jag är lycklig och det är jag lycklig för. En sak till som också är oerhört betydelsefull (med risk för att vara tjatig) det är VÅR!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar