I ett skede när alla tankar virvlar runt som löv i en höstvind, känner jag ett behov av att låta en del ta form i ord. Vad kan vara bättre än att pränta ner dem på denna blogg, med hjälp av tangenterna. Min vardag, mina innersta tankar, mina ytliga funderingar kan, för en gångs skull, få ett utrymme alldeles för sig själva.

Hur många?

söndag 27 maj 2012

Jag älskar er allihop!

 Idag har nästan mitt hjärta svämmat över av lycka och kärlek. Mina barn har varit hemma, allihop, och gjort min dag till den bästa Mors Dag någonsin. Presenter och blommor i all ära men att få sitta i försommarsolen tillsammans och njuta av smörgåstårta och hembakta hallongrottor (tack Jesper och Therese) det är lycka för mig. Att ha de nära och kära runt mig och riktigt bara få njuta av det. Min barnaskara har utökats och jag kan inte vara stoltare än jag är över mina egna, kära ungar och deras val, (Läs gulliga flickvänner!) Att sedan min bonusgrabb sluter upp tillsammans med sin fina flickvän, gör det hela än mer underbart. Tack alla ni, mina hjärtan, för en minnesvärd dag och tack till mitt livs stora kärlek för att du var med och styrde upp det hela. Jag älskar er allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar