I ett skede när alla tankar virvlar runt som löv i en höstvind, känner jag ett behov av att låta en del ta form i ord. Vad kan vara bättre än att pränta ner dem på denna blogg, med hjälp av tangenterna. Min vardag, mina innersta tankar, mina ytliga funderingar kan, för en gångs skull, få ett utrymme alldeles för sig själva.

Hur många?

onsdag 9 oktober 2013

Helt okej!

Idag är jag lite trött på allt. Ja, kanske inte allt men det mesta. Eller inte det mesta kanske men en hel del. Om jag ska vara helt ärlig är jag lite trött bara men det kan vara nog ibland. Lite trött är okej! Trött på att det ibland känns som om att vart man än i världen vänder står man där med tomma händer. Trött på att stånga mig blodig åt vilket håll jag än stångar åt. Nu låter detta så mycket värre än det är men det är så det känns och värre är det inte. En del dagar är värre och det är okej! Egentligen finns det inget att gnälla för eller klaga på men ibland blir det så och det är okej. Efter att ha lättat på trycket och tänkt på vad en teckning kan säga så känns det ganska okej igen. Ja, faktiskt helt okej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar