I ett skede när alla tankar virvlar runt som löv i en höstvind, känner jag ett behov av att låta en del ta form i ord. Vad kan vara bättre än att pränta ner dem på denna blogg, med hjälp av tangenterna. Min vardag, mina innersta tankar, mina ytliga funderingar kan, för en gångs skull, få ett utrymme alldeles för sig själva.

Hur många?

måndag 7 oktober 2013

Dagar som dessa...

Att få dela med sig av kunskap och lärande är mitt jobb. Att göra det med glädje och värme är mitt val. När min glädje i lärandet för med sig att ett gäng med 9-åringar bara vill ha mer och inte vill gå hem , då är känslan ren lycka. Det är också en fantastisk känsla när man får dela med sig av sitt kunnande till kompetenta kollegor och de visar sin uppskattning genom en varm kram och ett tack för att jag finns. Dagar som dessa skulle jag gärna få fler av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar