I ett skede när alla tankar virvlar runt som löv i en höstvind, känner jag ett behov av att låta en del ta form i ord. Vad kan vara bättre än att pränta ner dem på denna blogg, med hjälp av tangenterna. Min vardag, mina innersta tankar, mina ytliga funderingar kan, för en gångs skull, få ett utrymme alldeles för sig själva.

Hur många?

lördag 23 maj 2020

Ett år till!

Så har jag lagt ytterligare en födelsedag bakom mig. Det där med att tiden går fortare ju äldre en blir är måhända en myt men en myt som är påtagligt kännbar. Själva firandet fick delas i omgångar på grund av rådande tider. En sväng till mor och far med fika på avstånd och senare firande hemma i trädgården i det fantastiska majvädret. Som toppen på firandet fick vi äran att ha vår lillskrutt som nattgäst och vad kan vara mysigare avslutning på en födelsedag än det. Så tacksam över livet och för var dag och självklart över de presenter jag förärades.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar