I ett skede när alla tankar virvlar runt som löv i en höstvind, känner jag ett behov av att låta en del ta form i ord. Vad kan vara bättre än att pränta ner dem på denna blogg, med hjälp av tangenterna. Min vardag, mina innersta tankar, mina ytliga funderingar kan, för en gångs skull, få ett utrymme alldeles för sig själva.

Hur många?

måndag 30 september 2013

Kanske...

Ibland undrar jag vad jag håller på med. Jag vänder ut och in på själv för att få till det bästa för så många som möjligt. Min arbetsbeskrivning känns ibland som om den vore tänjbar till det yttersta. Kanske är det jag som vill för mycket och kanske blir man till slut tagen för given. Och kanske det då är dags att fundera på vad det är man håller på med ytterligare en gång. För kanske är det dags att tänka nytt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar