I ett skede när alla tankar virvlar runt som löv i en höstvind, känner jag ett behov av att låta en del ta form i ord. Vad kan vara bättre än att pränta ner dem på denna blogg, med hjälp av tangenterna. Min vardag, mina innersta tankar, mina ytliga funderingar kan, för en gångs skull, få ett utrymme alldeles för sig själva.

Hur många?

söndag 18 augusti 2013

Liten blir stor!

Jag vet inte hur det gick till eller vart tiden tog vägen men det är bara att "gilla läget". Min lilla, söta kickunge har vuxit upp till en vacker, ung dam. I morgon tar hon klivet in i gymnasievärlden. En ambitiös, målinriktad tjej som vet vad hon vill. Eftersom hon är våg måste hon väga allt, för och emot och om igen men har hon väl bestämt så är det så det blir. Helt omärkt har åren inte gått förbi men ärren har stärkt henne och format henne till den ödmjuka, fina tjej hon är. Oavsett hur stor hon blir eller vart framtiden tar henne så kommer hon alltid vara min lilla kickunge och ha den största platsen i mitt hjärta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar