I ett skede när alla tankar virvlar runt som löv i en höstvind, känner jag ett behov av att låta en del ta form i ord. Vad kan vara bättre än att pränta ner dem på denna blogg, med hjälp av tangenterna. Min vardag, mina innersta tankar, mina ytliga funderingar kan, för en gångs skull, få ett utrymme alldeles för sig själva.

Hur många?

måndag 29 augusti 2011

Min värld!

Hemma har jag världens mest fantastiska familj. Ett telefonsamtal eller besök bort har jag nära och kära. Kollegorna på jobbet är de bästa man kan tänka sig. Om jag åker och handlar möter jag alltid någon som ger mig ett leende och glatt säger: Hej Veronie! Alla dessa människor runtomkring mig gör mitt liv och min värld ljusare och lättare. Måhända blir jag aldrig miljonär men rik är jag ändå! För min värld är fylld av underbara människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar