I ett skede när alla tankar virvlar runt som löv i en höstvind, känner jag ett behov av att låta en del ta form i ord. Vad kan vara bättre än att pränta ner dem på denna blogg, med hjälp av tangenterna. Min vardag, mina innersta tankar, mina ytliga funderingar kan, för en gångs skull, få ett utrymme alldeles för sig själva.

Hur många?

söndag 28 augusti 2011

Änglar finns dom?

Änglar finns, jag vet! De finns i massa olika skepnader och de dyker upp närsomhelst och utan förvarning. I dag fick jag kontakt med en via FB, tro det eller ej men så är fallet. En ängel som skickade mig ett meddelande om en gåva. Och det var inte vilken gåva som helst utan GULD. Ja, faktiskt äkta guld, skimrande och doftande... Doftande av skog och mark för det var skogens guld - kantareller. Denna ängel erbjöd mig en hel låda med detta dyrbara och utan att begära något i gengäld. Sådant gör bara änglar. Så visst finns de, änglarna runtomkring oss för jag har precis nyss varit hemma hos en. TACK Ann-Katrin!

Skogens guld till mitt skafferi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar