I ett skede när alla tankar virvlar runt som löv i en höstvind, känner jag ett behov av att låta en del ta form i ord. Vad kan vara bättre än att pränta ner dem på denna blogg, med hjälp av tangenterna. Min vardag, mina innersta tankar, mina ytliga funderingar kan, för en gångs skull, få ett utrymme alldeles för sig själva.

Hur många?

lördag 25 april 2015

Vänskap

Det var en gång två flickor som träffades när de var ganska små. Små flickor som blev kompisar och växte upp. En dag hände det omvälvande saker i den ena flickans liv. Saker som ingen ska behöva gå genom. Det var en tuff tid men hon var inte ensam. Vid sin sida hade hon den andra flickan som aldrig vek en tum.

Det är så jag ser dessa två helt fantastiska tjejer, vid sidan av varandra. Hur hårt det än blåser, vad som än händer så finns de där för varann. Om än all världens kilometer ligger mellan dem kommer de att nå varann när det behövs. Det här är två av de bästa tjejerna i världen och jag är så otroligt lycklig över att få ha dem i mitt liv. Älskar er båda med hela mitt hjärta och finns närhelst ni behöver mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar