I ett skede när alla tankar virvlar runt som löv i en höstvind, känner jag ett behov av att låta en del ta form i ord. Vad kan vara bättre än att pränta ner dem på denna blogg, med hjälp av tangenterna. Min vardag, mina innersta tankar, mina ytliga funderingar kan, för en gångs skull, få ett utrymme alldeles för sig själva.

Hur många?

måndag 20 april 2015

21 år idag!

För tre år sedan klev hon in i mitt liv. Med sjumilakliv, ett blygt leende och sitt varma omtänksamma sätt tog hon en självklar plats i mitt hjärta. Min sons hjärta hade hon redan tagit och jag är glad att det blev just hon. Hon är ärlig, glad, varmhjärtad och vill allas bästa. Det är svårt att inte komma överens med henne eftersom hon själv är så mån om att allt ska bli bra. Visst har det gått sönder någon tallrik men det hon fört med sig in i vår familj är viktigare än så. Idag fyller denna härliga tjej 21 och jag har lyckan att få kalla henne för min svärdotter. Grattis Therese, jag är så glad att du finns och jag älskar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar