I ett skede när alla tankar virvlar runt som löv i en höstvind, känner jag ett behov av att låta en del ta form i ord. Vad kan vara bättre än att pränta ner dem på denna blogg, med hjälp av tangenterna. Min vardag, mina innersta tankar, mina ytliga funderingar kan, för en gångs skull, få ett utrymme alldeles för sig själva.

Hur många?

tisdag 7 april 2015

Helt sjukt!

Jag nyper mig hårt i armen för att fatta att jag inte drömmer. Vi har gjort det - igen! Ny klass, nya elever, ny blogg men vi tog oss ändå fram till att bli med i Webbstjärnans topp 100. Det är ett kvitto på att det jag tror på och det som vi tillsammans, klassen och jag, arbetar för - är så rätt. Känslan som sprider sig är ren och pur glädje och en stolthet över det vi kan åstadkomma tillsammans. För det är inte utnämningen i sig som är målet utan elevernas lärande på vägen. Att vi sedan får detta som en bonus på köpet ger bara lite extra guldkant.
image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar