I ett skede när alla tankar virvlar runt som löv i en höstvind, känner jag ett behov av att låta en del ta form i ord. Vad kan vara bättre än att pränta ner dem på denna blogg, med hjälp av tangenterna. Min vardag, mina innersta tankar, mina ytliga funderingar kan, för en gångs skull, få ett utrymme alldeles för sig själva.

Hur många?

tisdag 1 april 2014

Fantastiska främmande människor samt nära och kära!

Idag har jag träffat två fantastiska människor och tro det eller ej, men de jobbar inom sjuktandvården. Omedelbart fick de mig att känna mig trygg och omhändertagen trots orsakerna till att jag hamnat i deras händer. Sällan har jag mött så proffsiga och samtidigt så inkännande och ödmjuka människor inom tandvården. Vilken lyckoträff och precis när den behövdes som bäst. Visst är det en lång bit kvar att gå men nu vet jag att jag är i tryggt sällskskap. Visst är det som väntar något som kommer att kräva min styrka och kraft men... Jag vet att jag klarar det och mycket tack vare den fantastiska och fina support som jag har runt mig. Ingen nämnd och ingen glömd men utan ert stöd, er omtanke och värme och kanske framförallt den kärlek som jag känner, skulle jag nog inte ens sett tunneln för allt mörker. Tack!♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar