I ett skede när alla tankar virvlar runt som löv i en höstvind, känner jag ett behov av att låta en del ta form i ord. Vad kan vara bättre än att pränta ner dem på denna blogg, med hjälp av tangenterna. Min vardag, mina innersta tankar, mina ytliga funderingar kan, för en gångs skull, få ett utrymme alldeles för sig själva.

Hur många?

torsdag 17 april 2014

Trisslott!

Ni vet den där känslan man har inför att skrapa en trisslott. Det är möjligt att vinna en miljon men det är klart det inte händer. Men om jag vann vad skulle jag göra för den där miljonen. Drömma kan man ju... Den känslan har jag haft inför Webbstjärnans tävling. Det skulle kunna vara möjligt, men nej det händer inte mig/oss. Fast om det skulle hända, bara tanken om... Nej, det är inte möjligt men ändå. Nu är vi ett steg närmare och det omöjliga finns inom räckhåll och ändå inte. Visst är det häftigt att vara utgallrad och kvar bland de 100 bästa. Bara det är fantastiskt och jag är oerhört stolt över mina elever som tillsammans med mig har åstadkommit detta. Det räcker så men... Det är fortfarande möjligt! Jag ska nog köpa en trisslott idag!
Titta in hos oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar