I ett skede när alla tankar virvlar runt som löv i en höstvind, känner jag ett behov av att låta en del ta form i ord. Vad kan vara bättre än att pränta ner dem på denna blogg, med hjälp av tangenterna. Min vardag, mina innersta tankar, mina ytliga funderingar kan, för en gångs skull, få ett utrymme alldeles för sig själva.

Hur många?

onsdag 2 april 2014

På rätt plats!

Kan knappt med ord beskriva den värme och stolthet jag känner över all respons jag fått idag över inslaget i dagens NA. Fina ord från fantastiska kollegor sätter extra avtryck eftersom de lever i samma verklighet som jag. Men jag har fått så härliga ord från föräldrar och människor jag knappt känner och det är otroligt roligt. När min familj visar sig stolta då är lyckopåsen fylld till brädden. När det jobb man lägger både sin själ och hjärta i ger resultat, då har man hamnat rätt i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar