I ett skede när alla tankar virvlar runt som löv i en höstvind, känner jag ett behov av att låta en del ta form i ord. Vad kan vara bättre än att pränta ner dem på denna blogg, med hjälp av tangenterna. Min vardag, mina innersta tankar, mina ytliga funderingar kan, för en gångs skull, få ett utrymme alldeles för sig själva.

Hur många?

lördag 19 april 2014

Påsk!

Påsken kom och påsken gick. Inte tror jag att jag gjorde det jag tyckte att jag borde gjort men det jag gjorde, gjorde jag för att det är sånt man faktiskt bör göra ibland. Tog vara på tiden, umgicks med familj, nära och kära och lite lagom nödvändiga sysslor utfördes så att samvetet fick sitt. Saker har blivit gjorda som är sköna att vara av med. Nödvändiga beslut har fattats och det kan bara bli bättre. Trevliga besked infann sig också och vad månne det bli av det, tro? I morgon börjar vardagen igen och den är det då rakt inget fel på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar