I ett skede när alla tankar virvlar runt som löv i en höstvind, känner jag ett behov av att låta en del ta form i ord. Vad kan vara bättre än att pränta ner dem på denna blogg, med hjälp av tangenterna. Min vardag, mina innersta tankar, mina ytliga funderingar kan, för en gångs skull, få ett utrymme alldeles för sig själva.

Hur många?

lördag 10 oktober 2015

Uppfylld!

Fötterna värker, kroppen är trött och aningen sliten men ack så nöjd och lycklig. En fantastisk dag närmar sig sitt slut. Huset är tömt på nära och kära och tystnaden har lagt sig stilla som ett snötäcke över huset. Nyss var här fullt av glada tillrop och varma skratt. En härlig blandning av goda och underbara människor som samlats för att fira vår "Kickunges" 18-årsdag. Stämningen har varit på topp och värmande för själ och hjärta. Så här i eftertankens timme känner jag mig alldeles uppfylld av den kärlek och innerlighet som vi delat. Det finns så mycket att vara tacksam för och jag är det. Så otroligt tacksam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar