I ett skede när alla tankar virvlar runt som löv i en höstvind, känner jag ett behov av att låta en del ta form i ord. Vad kan vara bättre än att pränta ner dem på denna blogg, med hjälp av tangenterna. Min vardag, mina innersta tankar, mina ytliga funderingar kan, för en gångs skull, få ett utrymme alldeles för sig själva.

Hur många?

måndag 22 juni 2015

Röj!

Dags för utflyttning och inflyttning! Känner mig lite som Vihelm Mobergs Utvandrarna och Invandrarna. Inte för att flytten är så lång, men omvälvande och vägen till något annat. Eller nygammalt kanske man kan säga. Jag lämnar något för att starta upp något nytt och jag vet inte riktigt var det landar. Spännande, ja och pirrigt. Aningen stökigt och mycket att göra och tänka på innan allt faller på plats. Ett röj innan jag har flyttat in mig och fixat så att min prägel är lagd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar