I ett skede när alla tankar virvlar runt som löv i en höstvind, känner jag ett behov av att låta en del ta form i ord. Vad kan vara bättre än att pränta ner dem på denna blogg, med hjälp av tangenterna. Min vardag, mina innersta tankar, mina ytliga funderingar kan, för en gångs skull, få ett utrymme alldeles för sig själva.

Hur många?

onsdag 11 juli 2012

Nu är det klippt!

Jag har äntligen hittat rätt. Efter många års prövande och sökande så har jag funnit den rätta. Någon som plockar fram det bästa hos mig och som kan skyla över mina blessyrer. Allting faller på plats och allt är som det ska. Ärr från förr är inget problem utan det ses med överseende och kringgås. Ja jag kan inte önska mig något bättre. Det här är inget lyxigt, inget glamoröst eller flärdfullt utan det är mitt i vardagen, precis som jag vill ha det. Jag är så nöjd att jag till och med gör planer för framtiden. Dessutom känns det nytt och fräscht även efter en tid. Idag kan jag officiellt meddela att det är klippt igen. Tack världens bästa Hanna för att du klipper till mig, det gör du bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar