I ett skede när alla tankar virvlar runt som löv i en höstvind, känner jag ett behov av att låta en del ta form i ord. Vad kan vara bättre än att pränta ner dem på denna blogg, med hjälp av tangenterna. Min vardag, mina innersta tankar, mina ytliga funderingar kan, för en gångs skull, få ett utrymme alldeles för sig själva.

Hur många?

söndag 3 maj 2015

Grattis Linnea! 18 år!

Idag fyller en av de finaste flickor jag vet. Egentligen är hon en ung dam och blir myndig denna dag. Hon är en tjej att hålla i handen när åskan går, en du kan lita på i alla väder faktiskt. Oavsett solsken., snö eller regn är hon en verklig vän.  Hon säger vad hon tycker och står för det hon säger, vilket är hennes absoluta starka sida. Hon är vacker som en vårdag och har ett leende som du lätt kan bli beroende av. Hon är en av dotterns bästa vänner och ingen är gladare för det än jag. Grattis Linnea på din stora 18 - årsdag.  Du vet var jag finns om och när du behöver mig. ♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar