I ett skede när alla tankar virvlar runt som löv i en höstvind, känner jag ett behov av att låta en del ta form i ord. Vad kan vara bättre än att pränta ner dem på denna blogg, med hjälp av tangenterna. Min vardag, mina innersta tankar, mina ytliga funderingar kan, för en gångs skull, få ett utrymme alldeles för sig själva.

Hur många?

måndag 11 maj 2015

Grattis Anita!

Min vän! I mer än 30 år har du funnits där för mig. I ur och skur, väder och oväder har du accepterat mig för den jag är. Vi har gråtit, skrattat och upplevt massor tillsammans. Allt har inte varit solsken men för att växa behöver även vänskap lite regn då och då. Utan dig hade mitt liv varit fattigare och helt klart mycket gråare. Du är den storasyster jag så väl behöver och en förebild i stort och smått. Idag är din stora dag och jag önskar dig den finaste födelsedagen av de alla. Grattis Anita!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar