I ett skede när alla tankar virvlar runt som löv i en höstvind, känner jag ett behov av att låta en del ta form i ord. Vad kan vara bättre än att pränta ner dem på denna blogg, med hjälp av tangenterna. Min vardag, mina innersta tankar, mina ytliga funderingar kan, för en gångs skull, få ett utrymme alldeles för sig själva.

Hur många?

måndag 3 september 2018

Magiska dagar!

Ibland varken behövs eller finns det ord utan ibland får bilderna tala för sig själva. För evigt kommer den första helgen i september 2018 finnas i djupet av mitt hjärta och i mitt minne för att kunna plockas fram närhelst det behövs eller önskas. En magisk helg, ljuvliga dagar i trevligt och kärt sällskap. Återhämtning och laddning av batterier och framförallt suga ur det sista av denna vår ljuva sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar