I ett skede när alla tankar virvlar runt som löv i en höstvind, känner jag ett behov av att låta en del ta form i ord. Vad kan vara bättre än att pränta ner dem på denna blogg, med hjälp av tangenterna. Min vardag, mina innersta tankar, mina ytliga funderingar kan, för en gångs skull, få ett utrymme alldeles för sig själva.

Hur många?

tisdag 19 januari 2016

Dags igen!

Det var längesedan jag var nervös. Faktiskt! Och jag minns definitivt inte när jag sist var så här nervös. Eller kanske är det inte nervös jag är, egentligen. Utan mer spänd av förväntan inför det som komma skall. Eller jag är nog nervös ändå. Pirrig i kroppen! Det är mycket som ska klaffa. Jag ska vakna av alarmet, alla andra ska vakna och anslutningen till flyget ska funka klockrent. Mycket är utanför min kontroll vilket gör mig inte mindre nervös. Väl på plats är det bara att låta allt flyta på. Men tills dess får jag väl stå ut med mig själv. Jag ska bara försöka sova också! Fyra timmar! Men, men vad gör jag inte för att få komma till London, mitt favoritställe näst efter hemma! Nu sover vi och sen kör vi! #bett2016


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar