I ett skede när alla tankar virvlar runt som löv i en höstvind, känner jag ett behov av att låta en del ta form i ord. Vad kan vara bättre än att pränta ner dem på denna blogg, med hjälp av tangenterna. Min vardag, mina innersta tankar, mina ytliga funderingar kan, för en gångs skull, få ett utrymme alldeles för sig själva.

Hur många?

söndag 11 maj 2014

De nominerade är...

Två händelserika dagar är på väg att bli historia. Overkligt, magiskt, fantastiskt och stolt är orden som får beskriva dessa dagar. Overkligt för att jag aldrig trodde att frasen "De nominerade är..." någonsin skulle handla om mig. Magiskt för att de faktiskt gjorde det. Fantastiskt för att dessa dagar gett minnen för livet. Sist men inte minst - stolt över det ungarna och jag uppnått tillsammans. Att få en utnämning av denna kaliber, "Årets klassblogg 2014" är ett kvitto på något jag tror och brinner för.
Den otroliga respons vi fått sprider värme och lycka långt in i själ och hjärta. Att så många grattat och gläds med oss är fantastiskt. Djupt i mitt hjärta ska jag spara detta och ta fram när vardagen känns tung och grå. Tack alla ni som höll era tummar och trodde på oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar